Filters sluiten
Filteren op:
Tags
Duurzaam deelnemen aan een beurs
14-01-21 00:00
0 Commentaren
In tijden als deze denken we meer dan anders na over hoe we onze (schaarsere) middelen inzetten om er zoveel mogelijk uit te halen. Wat doen we nu nog wel en wat zit er niet meer in
Een blijvertje?
“Het nieuwe normaal”, “het after-corona tijdperk”, “het wordt nooit meer zoals het was”, “een virtuele beursstand of dit of dat…”. Zomaar wat uitspraken van nu.
“Het nieuwe normaal”, “het after-corona tijdperk”, “het wordt nooit meer zoals het was”, “een virtuele beursstand of dit of dat…”. Zomaar wat uitspraken van nu.
Interessant voor MKB-ondernemers die op zoek zijn naar nieuwe netwerken en buitenlandse klanten voor je product of dienst.
Waarom YouTube onmisbaar is voor beursdeelnames
04-07-17 10:00
0 Commentaren
Online video is populairder dan ooit. Zet YouTube strategisch in voor je volgende beursdeelname en vergroot je naamsbekendheid en bereik.