Filters sluiten
Filteren op:
Datum
- 01.2021 (3)
- 12.2020 (1)
- 10.2020 (2)
- 09.2020 (3)
- 08.2020 (5)
- 07.2020 (3)
- 06.2020 (8)
- 10.2019 (1)
- 04.2018 (1)
- 03.2018 (1)
- 02.2018 (4)
- 01.2018 (1)
- 11.2017 (1)
- 10.2017 (2)
- 09.2017 (1)
- 08.2017 (1)
- 07.2017 (2)
- 05.2017 (3)
- 04.2017 (1)
- 02.2017 (4)
- 01.2017 (2)
- 12.2016 (2)
- 11.2016 (1)
- 10.2016 (3)
- 09.2016 (2)
- 06.2016 (1)
- 05.2016 (1)
- 03.2016 (1)
- 02.2016 (1)
- 09.2015 (1)
- 08.2015 (1)
- 05.2015 (2)
- 03.2015 (1)
- 12.2014 (1)
- 11.2014 (4)
- 10.2014 (3)
- 09.2014 (5)
- 08.2014 (3)
- 07.2014 (1)
Tags
- ffp2 (1)
- Duurzaam (1)
- zon (1)
- lightbox (1)
- dynamic lightbox (1)
- netwerken (1)
- presentatie (1)
- wand (1)
- showmustgoon (1)
- virtueel (1)
- ontwerp (1)
- virtuele (1)
- beursstand (8)
- kost (1)
- Virtuele beurs (1)
- chatten (1)
- videocall (1)
- marketing instrument (1)
- virtuele beursstand (1)
- herstart (1)
- vakbeurzen (1)
- corona (2)
- gaan door (1)
- beursbezoek (1)
- actie (1)
- kopen (1)
- korting (1)
- events (1)
- expo (1)
- beursstands (1)
- code rood (1)
- 2020 (1)
- VIP tickets (1)
- vipkaart (1)
- beurs (6)
- event (3)
- promz (3)
- Promz.Live (3)
- septermber 2020 (1)
- beursgesprek (1)
- beursexposant (1)
- beurstips (1)
- Virtual Reality (1)
- beursmarketing (3)
- Pinterest (1)
- Facebook (1)
- Instagram (1)
- content (1)
- beursdeelname (6)
- YouTube (1)
- beurzen (4)
- kosten (1)
- KPI (1)
- exposeren (1)
- verlichting (1)
- verlichtingstips (1)
- LinkedIn (2)
- Timing (1)
Deze mededeling ontving ik gisteren van de organisatie van de PromZ.live. Ik was verbijsterd en ademloos luisterde ik het relaas van de vertegenwoordigende organisatie af.
Die vraag werd min of meer gesteld in een e-mailing van de beursorganisatie van de PromZ.live. Met titels als “Heb jij ’t lef” en “Je bent toch niet gek” werd er ingehaakt op veel gehoorde geluiden uit de markt.
Op 23 en 24 september vindt de PromZ.live 2020 plaats in de Kromhouthal te Amsterdam. Dit evenement werd verschoven vanuit het voorjaar door COVID-19.
Als je het organiseren van evenementen of deelnemen eraan een onderdeel van je bedrijfs-DNA is dan ben je vast al eens tegen de term aan gelopen.
Interessant voor MKB-ondernemers die op zoek zijn naar nieuwe netwerken en buitenlandse klanten voor je product of dienst.
Het is nu een beetje te makkelijk om te zeggen dat we als standbouwer dan ook maar het goede voorbeeld moeten geven. We doen namelijk al vele jaren mee aan dit evenement. Maar het wordt wel een interessante ervaring op 23 en 24 september. Eén waarmee we later zeker onze eigen relaties kunnen helpen.
Protocol voor het bezoeken van zakelijke bijeenkomsten, zoals vakbeurzen
19-06-20 11:00
0 Commentaren
Veel landen verruimen de mogelijkheden om zakelijke bijeenkomsten te organiseren. COVID-19, ofwel Corona, laat zijn sporen nog wel even na in onze samenleving. We moeten dus bewuster met dit soort evenementen omgaan.
Waarom een groen, of blauw, scherm achter je als je software matig al hele goede oplossingen hebt. Wellicht heb je gemerkt dat er in de software toch wat beeldhaperingen kunnen optreden. Dat heeft alles te maken met een verstorende achtergrond.
Er zijn momenteel nog een drietal hoofdthema’s waarmee we ons kunnen wapenen tegen een verdere verspreiding van het Corona virus (ook bekend als COVID-19). Het gaat dan om regelmatig handen wassen, houdt zoveel mogelijk afstand tot elkaar en voel je je ziek, blijf dan liever thuis. M.a.w. neem geen onnodige risico’s.
In een periode zonder beurzen is het zelf organiseren van een open dag of huisbeurs met je toeleveranciers een prima alternatief. En het is eenvoudiger dan je denkt. Vergt wat organisatie maar het levert goede contacten op met bestaande en nieuwe klanten in een relaxte sfeer.
Natuurlijk hebben ook wij een pas op de plaats gemaakt met bezoek aan onze showrooms in Nederland en België. Maar wij nodigen u weer van harte uit een afspraak te maken voor een showroom bezoek in Amstelveen, Antwerpen, Apeldoorn of Best.
Normaal is een publieke beurs of vakbeurs één van je belangrijkste instrumenten voor face-to-face contact met je klanten. Maar ook jij zal waarschijnlijk moeten kijken wat je met een beperkter marketing budget gaat doen. Ga je meer online, of hou je je budget beschikbaar voor live communicatie?