Online video is populairder dan ooit. Zet YouTube strategisch in voor je volgende beursdeelname en vergroot je naamsbekendheid en bereik.
Waarom YouTube inzetten voor je volgende beursdeelname
Video wordt steeds populairder. Twijfel je daar nog aan, kijk dan maar eens om je heen in een volle treincoupé tijdens de ochtendspits. Video is ook steeds interessanter om in te zetten voor beursdeelnames. Dit is waarom:
Video maak je tegenwoordig s…
Categorie archieven: blog
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?
Wilde je vroeger als consument of professional nieuwe producten en diensten ontdekken, dan ging je naar een beurs. Het was de plek voor primeurs en je kwam eenvoudig in contact met aanbieders en leveranciers, die je anders veel minder snel ontmoette. Internet heeft dit allemaal veranderd.…
De juiste velichting in een beursstand zorgt voor meer bezoekers en een optimale sfeer. Met deze verlichtingstips maak je je stand helemaal af.
Verlichting is een vaak onderschat onderdeel van een succesvolle beursstand. Met de juiste verlichting richt je de aandacht op specifieke producten of onderdelen van je stand, trek je de aandacht en breng je bezoekers in de juiste stemming. Dit zorgt voor meer leads en directe verkopen.
Het optimaal…
LinkedIn is een krachtig marketingkanaal om je beursdeelname succesvoller te maken. Met deze tips en strategieën zet je de netwerksite optimaal in.
Ondanks alle technische ontwikkelingen bezoeken mensen nog steeds beurzen. Waarom ze dat doen? Vooral omdat een publieks- of vakbeurs nog steeds dé ideale plek is om snel in contact te komen met gelijkgestemden, collega’s en fabrikanten. Nieuwe technieken en apps maken het bovendien steeds makkelijker…
Nieuw is de Outstanding Fabric Pro, een superstrakke beurswand voor kleine stands, events en presentaties.
Outstanding Fabric Pro bestaat uit een lichtgewicht beurswand op basis van een pop-up frame waar aluminium rails in geklikt worden. Hierdoor ontstaat een heel stabiel geraamte welke de basis vormt voor de bevestiging van full colour bedrukte doeken. Zowel de voorkant als de zijkanten worden voorzien van een prachtig bedrukt stretchdoek. D…
Een vakbeurs was vroeger dé plek om in contact te komen met toekomstige klanten. Tegenwoordig vinden ze je online. Gelukkig kunnen de twee elkaar wel versterken, met een slimme contentstrategie. In dit artikel ontdek je hoe.
Het is bijna niet meer voor te stellen dat we vroeger geen internet hadden. Tegenwoordig is het wereldwijde netwerk overal: op je telefoon, tablet, computer en zelfs in broodroosters en lantaarnpalen. Voor het ontdekken va…
Wil je veel bezoekers naar je beursstand trekken, dan werken relatiegeschenken altijd. Iedereen vindt het leuk om een cadeautje te krijgen en het brengt mensen in de juiste stemming. Bovendien onthouden ze je bedrijfsnaam eerder, als ze hem regelmatig op een gebruiksvoorwerp zien.
De voordelen van relatiegeschenken zijn groot, maar je hebt ook te maken met de kosten. Opvallen met een pen, kladblok of bedrukte ballon valt niet mee. Me…
Bedrijfspromotie via publieks- of vakbeurzen is een uiterst waardevolle manier voor het werven van leads. Nergens vind je zoveel potentiële klanten bij elkaar, en met een goede strategie werf je fans voor het leven. Er is ook een keerzijde.
Deelnemen aan een vakbeurs is niet de goedkoopste vorm van marketing. Zo moet je standruimte huren, is de investering voor een professionele beursstand fors en lopen de personeelskosten snel op. Dat is niet…
Met deze 10 slimme promotietips trekt je beursstand alsnog volop de aandacht.
Het leek zover weg, de beurs waar je binnenkort staat. Maar wat vielen de voorbereidingen tegen en wat kostte het veel tijd. De promotie schoot er dan ook flink bij in en over een paar dagen is het al zover! Komt je dit bekend voor? Lees dan snel verder, want met de 10 tips en suggesties uit dit artikel trekt je beursstand alsnog volop publiek. Zelf als je nog hel…
Hoe zorg je ervoor dat je het uiterste haalt uit je beursdeelname en het een financieel en zakelijk succes wordt? Wil je een beursstand huren of kopen? Ga je zelf een stand bouwen of kies je voor standbouw?
1. Wat is het doel van jouw beursdeelname?
De eerste vraag is meteen de belangrijkste. Met welk doel neem je deel aan de beurs?Wat je doen op een beurs? Wat zijn jouw doelstellingen?
Verkopen?
In contact komen met prospec…